کم خونی در نارسایی کلیه چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار شکست خواهد انواع علائم و عوارض تجربه، کم خونی یکی از آنها است، آن را به ضعف مردم و خسته را. بنابراین درمان آن است که با بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی concernd. پس چگونه برای درمان کم خونی در نارسایی کلیه؟

کم خونی چیست؟

کم خونی یک بیماری است که در آن بدن سلول های قرمز خون کمتر از حد نرمال است. سلول های قرمز خون اکسیژن را به بافت ها و اندام را به سراسر بدن و آنها را قادر به استفاده از انرژی از مواد غذایی است.

چه چیزی باعث کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟

کلیه های سالم تولید هورمونی به نام اریتروپویتین (EPO).هورمون یک ماده شیمیایی تولید شده توسط بدن و آزاد به خون برای کمک به ماشه و یا تنظیم توابع خاص بدن است. EPO دهید مغز استخوان به سلول های قرمز خون، که پس از آن حمل اکسیژن در سراسر بدن.

وقتی کلیه ها بیمار یا آسیب دیده، آنها را به اندازه کافی EPO را ندارد. به عنوان یک نتیجه، مغز استخوان باعث می شود سلول های قرمز خون کمتر، باعث کم خونی. هنگامی که خون دارای سلول های قرمز خون کمتر، آن بدن از اکسیژن به آن نیاز دارد محروم.

چگونه برای درمان کم خونی در نارسایی کلیه؟

از بالا ما می دانیم که کم خونی در بیماری های کلیوی است که توسط آسیب کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم برای درمان کم خونی در این بیماری، ما باید اقدامات را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده. اما ممکن است نیاز به برخی از زمان، تا قبل از آن شما باید برخی از داروها را. قرص آهن ممکن است بهبود سطح آهن و هموگلوبین کمک کند. مکمل های ویتامین می تواند سطوح پایین ویتامین B12 یا اسید فولیک درمان و کمک به درمان کم خونی. اگر هموگلوبین بیمار بسیار پایین می افتد، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ممکن است انتقال سلول های قرمز خون تجویز می کنند.

همانطور که برای درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین راه است، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن از طریق بهبود عملکرد کلیه را حل کند.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد نارسایی کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، انجام hestitant برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-symptoms/1465.html





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، کم خونی در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: